Plassering og kollektivtransport

Skjermdump av kart

Tertnes vidaregåande skule ligg godt synleg mellom Åstveit idrettspark (ved bensinstasjonen) og Tertneskrysset (ved rundkøyringa).

Kjem du via Åsane terminal kan du ta buss 19, 26 og 27 frå terminal til Tertneskrysset. Frå krysset opp til skulen er det ein gåtur på 5 minutt. Tilbake til Åsane terminal på ettermiddagen har vi eigen skulerute buss 96 som går frå busstoppet Myrane ved skulen til Åsane Terminal kl. 1524.

Kjem du frå sentrum- Sandviken området kan du ta rute 39 til busstoppet Myrane som ligg rett ved skulen. Buss 39 går tilbake mot sentrum rett etter skuletid.

Bur du på strekninga Solbakken- Eidsvågneset-Åstveit kan du følgje buss 19 både til og frå skulen.

Skyss

Elevar som søkjer om skulekort (skoleskyss med buss), søkjer sjølve i Skyss Elev.
Logg inn på Skyss Elev: https://skuleskyss.vlfk.no/

Velg Elev og logg inn med ID-porten

Skyss vil og sende ut ein SMS med info om dette når elevane er tildelt skoleplass.